بی تو هرگز
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 / 7 / 1390برچسب:, توسط عارف |

من كه گفتم اين بهار افسردني است

من كه گفتم اين پرستو مردني است

من كه گفتم اي دل بي بندوبار

عشق يعني رنج يعني انتظار

آه عجب كاري به دستم داد دل

هم شكست وهم شكستم داد دل



نظرات شما عزیزان:

دختر بهار
ساعت10:52---9 آبان 1390
من چشمهایـــم را بستم ... و تو قایــم شدی .. من ... هنـــوز روزها را می شــمـــــــــــــــــارم !... اما تـــو پیدا نمیشوی ! یا من بـازی را بلــد نیستم ! یا تـو جــر زدی !

دختر بهار
ساعت13:39---2 آبان 1390
سلام من منظور بدی نداشتم ببخش اگه باهات روراست شدم و گفتم مواظب خودت باش

فقط یه نظر بده بگو بخشیدیم موفق باشی بااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااش


دختر بهار
ساعت13:37---2 آبان 1390
سلام من منظور بدی نداشتم ببخش اگه باهات روراست شدم و گفتم مواظب خودت باش
فقط یه نظر بده بگو بخشیدیم موفق باشی بااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااش


y
ساعت14:24---16 مهر 1390
به کلبه درویشی من هم یه سری بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.